top of page
  • מעבר לעמוד העסקי שלנו
  • Instagram
  • לשלוח הודעת וואטסאפ
  • LinkedIn

בלאו, אהרון-מועלם - משרד עו"ד

אסטרטגיית תוכן, הפצה אורגנית וניהול נכסים דיגיטליים עבור אחת השותפות בחברה, עו"ד אנה בלאו. 

בניית אותוריטה דיגיטלית בתחום ייצוג מעסיקים

רקע ואתגר עסקי

משרד עו"ד בלאו, אהרון-מועלם הוא משרד מוביל בתחום ייצוג מעסיקים מול משרד העבודה, בראשות עו"ד אנה בלאו ועו"ד הדר אהרון-מועלם. המשרד צבר מומחיות יוצאת דופן בייצוג מעסיקים בהליכי אכיפה מנהלית של דיני עבודה, עם מאות תיקים מוצלחים מול משרד העבודה.

האתגר המרכזי

למרות הניסיון העשיר והמומחיות הייחודית, המשרד התמודד עם:

  • חוסר מודעות בשוק לייחודיות השירותים שלהם

  • נוכחות דיגיטלית לא אחידה ברשתות החברתיות

  • תחרות גוברת בתחום הייעוץ המשפטי לעסקים

  • צורך להבדיל את עצמן ממשרדים אחרים שאינם מתמחים בתחום הייצוג מול משרד העבודה

האסטרטגיה הדיגיטלית

החל מיולי 2025, המשרד יצא במסע לבניית אותוריטה דיגיטלית בתחום הייצוג מול משרד העבודה:

1. פיתוח תוכן מקצועי ייחודי

  • הוצאה לפועל של קורס קורס פרקטי ראשון מסוגו להתמודדות עם ביקורות משרד העבודה שהיה החזון המקצועי של עו"ד בלאו

  • חשיפת ידע בלעדי שצבר המשרד במשך 15 שנות פעילות

  • חומרי למידה מקצועיים לעורכי דין, רואי חשבון ויועצי מס

2. מיצוב כמומחית מובילה

  • הדגשת הניסיון הייחודי של עו"ד אנה בלאו כבודקת שכר מוסמכת

  • חשיפת הישגים מרשימים כמו ניצחון בביה"ד הארצי מול משרד העבודה

  • הדגשת המומחיות הבלעדית - "ידע שפשוט אין לאף אחד"

תוצאות ומדדי הצלחה

הישגים כמותיים

  • השקה תוך פחות מחודש של המחזור הראשון של הקורס.

הישגים איכותיים (על סמך קידום אורגני בלבד)

  • בניית מודעות לייחודיות השירותים בשוק המקצועי

  • תחילת מיצוב כמשרד המוביל בתחום ייצוג מעסיקים (פניות של לקוחות על סמך "ראינו אותך ברשת")

  • יצירת קהילה מקצועית סביב המותג

  • הגברת האמון בזכות שיתוף ידע מקצועי

גורמי הצלחה מרכזיים

1. אותנטיות ומומחיות אמיתית

המשרד לא "המציא" מומחיות אלא חשף ידע אמיתי שצבר במשך שנים.

2. מיצוב נכון של הקהל היעד

התמקדות במקצועיים ספציפיים: עורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס, חשבי שכר.

לקחים לעסקים אחרים

1. שיתוף ידע כאסטרטגיית שיווק

במקום להסתיר מומחיות, המשרד בחר לשתף ידע כדרך לבניית אמון ומוכרות.

2. מיצוב נישה ספציפית

התמחות צרה ועמוקה במקום "עושים הכל" מאפשרת בניית מוניטין חזק.

3. ערך אמיתי למקצועיים

הקורס מספק כלים מעשיים ולא רק תיאוריה, מה שמצדיק את המחיר הגבוה.

4. בניית קהילה מקצועית

יצירת רשת של מקצועיים שלומדים ומתייעצים עם המשרד.

 

סיכום

קייס זה מדגים כיצד משרד עורכי דין מיוחד יכול לנצל את המומחיות הייחודית שלו לבניית אותוריטה דיגיטלית ויצירת זרם הכנסה נוסף. ההצלחה נבעה מהשילוב של ידע מקצועי אמיתי, אסטרטגיית שיווק חכמה, ומיצוב נכון בשוק הנישה. המשרד הוכיח שבעולם הדיגיטלי, שיתוף ידע איכותי יכול להוביל לגידול במוכרות ובלקוחות, תוך חיזוק המעמד המקצועי.

bottom of page