top of page
  • מעבר לעמוד העסקי שלנו
  • Instagram
  • לשלוח הודעת וואטסאפ
  • LinkedIn

5 דרכים להיות פשוט יצירתיים כשכותבים על... סקס

קל מאד להגיד שסקס מוכר, אבל כשצריך לכתוב על הנושא, בין אם זה מאמר לעיתון, ראיון או תוכן שיווקי נרצה בכל דרך להימנע מלהידרדר למקומות נמוכים וסליזיים מדי. הנה 5 דרכים להיות פשוט יצירתיים כשכותבים על סקס.


לקרוא לדברים בשמם

אישה אחת מגיעה לרופא ומסבירה לו שלבן המתוק שלה יצא פצעון על הבולבול. הרופא מבקש להראות את הממצא ואומר: "קודם כל, בואו נקרא לדברים בשמם. הבן שלך כבר לא ילד, הוא בן 17. זה לא בולבול, זה פין. ועכשיו נטפל בעגבת שלו" (ברור, ברוסית זה נשמע הרבה יותר טוב).

לפעמים זה נורא מביך, לקרוא בשם לאיברי מין וזו הסיבה שהמציאו אינספור שמות ספק מצחיקים ספק ילדותיים כדי לתאר אותם. אבל בסופו של דבר אלה שדיים / חזה, פות ופין. ישבן ואשכים. טוב, אולי אפשר פה ושם להוסיף מטפורות כשנכתוב, למשל, מותחן ארוטי, אבל גם שם לא כדאי להגזים.


ree

לעקוב אחרי הידיים

שמתם לב שלפעמים בסצנות סקס מרגיש שלא מדובר באנשים אלא בלולייני קרקס גמישים במיוחד או, עוד יותר גרוע, תמנונים. "הוא הניח את ידו האחת על הישבן שלה ובידו השניה הזיז את קווצת השיער מהפרצוף שלה. היד השלישית..." רגע, מה? בקיצור, כשכותבים סצנת סקס, שימו לב שלא נפלה שם איזו יד מיותרת או רגל. אגב, באורגיות זה מסובך עוד יותר.


ree

לא לשפוט

עצה יותר למי שמראיין / מתחקר. בשנים הראשונות שלי בתחום כתבתי למדור יחסים של מגזין "לאשה" וערכתי תוכנית לייט-נייט ברדיו. במסגרת העבודה הייתי צריכה לראיין אנשים על דברים מאד מביכים לפעמים. למשל, לשאול אנשים למה הם לא עסוק סקס במשך שנים או איך זה מרגיש להיות מכורים לסקס. עם הזמן למדתי שעלי להיות קצת כמו רופאה. לשאול שאלות מאד מדויקות, אבל לעולם לא לשפוט את המרואיין או את המרואיינת שמולי.


ree

להוסיף מרכך

נכון כשהולכים לישון על מצעים נקיים יש ריח של מרכך? אז ככה צריך להיות טקסט שיווקי שקשור למיניות. הוא צריך להיות נעים לקריאה, כמה שיותר ניטרלי וכמה שיותר נגיש. למשל, אם כותבים על ויברטורים או צעצועי מין אחרים, כדאי מאד לנסות להסביר את הפונקציונליות שלהם בצורה כמה שיותר נגישה. אני תמיד מדמיינת שאת הטקסט שלי קוראת אישה או נערה קצת ביישנית שמחפשת מידע אמין ומהימן.


ree

להשתדל להקליל

סקס זה נושא מורכב. אבל זה גם כיף. כדאי לנסות להעביר את הכיף הזה דרך הטקסט. אבל שוב, לא יותר מדי, זכרו את הסעיף הקודם. אנחנו רוצים ריח של מרכך ולא ריח של משתנה ציבורית.

Comentários

Avaliado com 0 de 5 estrelas.
Ainda sem avaliações

Adicione uma avaliação

הירשמו לעדכונים מאיתנו

וקבלו ישירות למייל פוסטים חדשים בבלוג (אנחנו כותבים אותם בתדירות הרבה יותר נמוכה ממה שהיינו רוצים), עדכונים והטבות לקהל הלקוחות ולקוחות בפוטנציה.  

תודה

bottom of page